GODMORGON!

Vad blir ditt namn baklänges?
amme
Har du gjort en snögubbe i år?
Aa, en liten en :)
Blont eller brunt hår?
blont för tillfället :)
Platt eller lockigt hår?
Blandat :)
Är du kär i någon?
Ja (a)
Vem ringde dig senast?
mamma x):)
Vad har du för startsida på internet?
google -.-
Har du testat judo?
haha, på skoj, men det gick inte så bra :)
Donken, burger king eller max?
donken,
Går du på någon sport?
HuddingeGymnastikFörening
När åt du senast en fiskbulle?
Läängesen
Kan du gå ner i spagat?
mmh
Vad drömde du inatt?
Att jag var ute och åkte båt med farfar så kom typ en tsunami, och jag räddade två skor och en peruk, JAG BLEV HJÄLTE!
Höga eller låga strumpor?
Låga
Vad åt du senast?
Godis
Vad är du mest rädd för?
Spökhuset x) och spindlar !
Mjölk eller fil?
mjölk
sommar eller vinter?
sommar  på sommarn och vinter på vintern :)
Bikini eller baddräkt?
bikini,!
Favorit läraren?
vet inte hur ben är :)
Sova i mörkt eller tänt?
tänt
Skulle du vilja vara kung/drottning?
Nepp! men skulle inte göra nått att ha deras pengar :)
Har du gråtit i skolan någon gång?
ja... 
Hur tar du dig till skolan?
Cyklar/skjuts/buss
Fjortis eller emo?
Normal, tror jag .........
Har du tråkigt?
mm -.-
Vad ska du göra nu?
Ingen aning!



Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0