HEJ OCH HEJDÅ

Ledsen om jag göra några av er ledsna. egoistiskt det där lät. Men aja, nu är det så att jag far imorrn igen, till Katrineholm med HGF. Kommer hem på torsdag igen, men det blir en bloggpaus igen. men sedan kommer jag hem och kommer stanna hemma ett tag :) ni får ha det bäst medans jag är borta snyggon! Och sista inlägget innan man åker måste ju bara ha en bild :)



Ibörjan av sommaren, gömmarn med johanna <3

Älskade Alfrö, red barbacka utan tyglar eller nånting ifrån hagen

Haha hade shoppat den dagen, och tog kort på några av sakerna, bjuder på den :)

Bästa linn!

Och en bild på min sötaste katt Skrållan!



Eller flera bilder :) Kanske kommer fler inlägg ändå :)


Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0