Hejhej igen (:

Nu är jag tillbaka ifrå sjöss. vi åkte med silja symphony , båtan var fin med en promenad imotten av båten eller vad man ska säga : det var resturanger och affärer på båda sidorna och längst väggarna var det hytter med fönster ner mot promenaden. första dagen var det tre uppvisningar men jag mamma och pappa såg bara en för sen skulle vi till buffen. det var akrobater /clowner och dom var skit duktiga! till exempel så fick jag mamma och pappa gå upp och ställa oss med böjdra ryggar om ni förstår. så kom en av dom och gjorde framåtvolt över oss. och dom sprang på vanligt golv, och det gungade ju lite i båten också så det var bra gjort! jag hittade också en parfym som jag blev kär i, det var burberry och jag kommer inte ihåg vad den hette vilket är synd men den luktade väldigt sommrit, med lite blomdoft av körsbärsblommor och jasmin buske. På fredagen gick vi på spa. mamma och pappa tog masage medans jag tog manikyr. dock ite fransk som jag skulle velat med det kostade 500 spänn och det var lite dyrt. men fick en vanlig manikyr och handmasage för 267:-.  men det var hur skönt som helst och kul att få naglarna iordningjorda! efter det så gick vi till poolområdet med varma bubbelpooler och en liten rutshkana. men det var härligt att åka på kryssning även om jag blev lite sjösjuk på sista kvällen...



Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0