Nudå?

Har inte skrivit på jättelänge. Tröttnade ett tag, men nu hoppas jag att det kommer gå bättre ;)
Jag haer inte gjort nått spec i sommar. men har vart i motala, finspång och i dalarna. Ska inte åka utomlands i sommar men på höstlovet så ska jag åka till cypern i en vecka :) fyrastjärningt hotel, och vi bokade det sista rummet, sen var det slusålt på ; Apollo, fritidsresor, solresor och ving , haha vilken tur man har :) det blir bara jag och mamma, eftersom pappa måste spara en ecka av sin semester för att vi ska kunna åka till gran canaria i vinter då min fasters man fyller 50 tror jag ;) det ska bli kulans ;)
                                                                                                
  Två bilder från förra gången vi var på Gran Canaria :)


                       Puss / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0