och här kommer fösta x)

okej det förra var inte sista direkt :) för här kommer genast det inlägget efter det förra, såklart?(aa)


PERSONLIGT
01. Vad heter du? Emma
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie är fint och lina också, men vet inte:)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Dom hade inte direkt tänkt men när morfar såg mig såsåg jag tydligen ut som en emma :D SAKNAR DIG MORFAR! :(
04. vilket stjärntecken är du? Oxe
05. vilken årgång är du? 1995
06. vart bor du? huddinge
07. bott utomlands? nej
08. flyttat antal gånger? 0
09. vart skulle du vilja bo? Nyrenoverat
10. vilken skolklass? 7an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Festfixare, designer,fotograf, modell kanske (aa)
UTSEENDE
01. hur lång är du?  typ ca 155 cm kanske
02. hur mycket väger du? vet inte, 40?
03. hårfärg och frisyr? Färgat blond men igentligen mellan blont och brunt, oftast utsläpt men upsatt=Knyt. gillar att platta håret.
04. ögonfärg?  blå-grå
05. mest nöjd med? mitt ansikte
06. minst nöjd med? mina fingrar
07. skostorlek? 35/36
08. glasögon? nej, men solbrillor
09. har du några piercingar/tatueringar?  hål i öronen, men inte såofta örhängen
FAVORITER
01. filmer?
  Just nu, What happens in Vegas
02. låtar? Just dance
03. årstider? sommar,vinter
04. mat/dryck? Fanta, BRÖÖÖÖD!!
05. djur? katt på 14 år
06. färg? Rosa turkost!
07. parfym? Burberry/Hairless paris hilton.
09. ämne i skolan? Bild tror jag
10. sysselsättning? bloggen,Gymnastik,kompisar, killar
KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? ingen, men kollar efter vinter/höst jackor :)
02. vad använder du just nu för skor? flipflops
03. favoritfärg på kläder? vitt/svart/gult/rosa, gillar blomigt :)
04. favoritmaterial på kläder? skönt matrial
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? varma mjukisar!
06. favoritaffärer? TopShop, ginatricot, och H&M
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ibland inget ibland 1000
08. favoritmärke? bryr mig egentligen inte.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?  litet tror jag : eller mellan
2. vilken färg på tapeterna? vitt silver och lila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt och trä och svart
4. vad vill du ändra där inne? måla om
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Japp
b) video/dvd? japp
c) dator? laptop
d) stereo? japp
e) telefon? mobil
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? bväg och hus
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover , datar, tänker, vilar mycket
8. favoritpryl i rummet? datorn/sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

favoritdjur: katter på 14 åt hahah <3/ emma

2008-08-09 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0