JAAA!!

MOBILEN ÄR HITTAD!! men dck trasig... -.- Hade tappat den i en lerpöl, och sen har det blivigt överkörd av en bil också! Men det funkar fast inte vissa knappar, eller en knapp tror jag, och vet ej om det går och ladda den, måste förmodligen in på lagning.
Har varit inne i stan idag och köpt två grejer, men eftersom jag inte har någon mobil så kan jag inte ta kortpå som och eftersom jag itne kommer få min kamera förens på julafton så kan jag inte ta kort med den heller. Är verkligen SKIT glad över att jag ska få en kamera :D Haha, nej nu ska jag kolla runt lite vettja ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: hanna

oh vad bra ! jag sa ju att du skulle få den tillbaka :P haha fett hållbar om den blivit överkörd... <33

2008-12-15 @ 13:19:28
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0