Ledsen hörrni!

Förlå att det inte blev någon blogg igår.. Direkt efter skolan så hade vi lucis träning hann inte ens hem imellan. Sen åkte jag till storängshallen kom inte ens hem imellan där eller, för där hade jag genrep till uppvisningen som jag har nämnt. Och när jag kom hem var det bara att ta en macka, dusha, plocka ihop lucia sakerna, sen gå och lägga mig. (Skulle upp klockan fem eftersom vi skulle vara i skolan klockan halv 7) Men så försov jag mig! vaknade klockan kvart i sex och kom på att jag behövde gå klockan sex! PANIK! men var hur snabb som helst! hann till och med sminka mig :o Sen slutade vi klockan 09.00, eller iaf dom som hade lucia, drog direkt in till stan, sen kom jag hem nyss, och nu är jag med hanna :D en ska tillbaka till skolan igen klockan 4 eftersom vi ska ha en kvällsföreställning också för alla föräldrar. (Hoppas inte mina kommer) Men nu ska jag kolla på min tid i HGF. Eftersom jag ska sluta på fredag. Står ej ut med min tränare...
Så nu vet ni det!!!


Puss&Kram Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Helen

gumman ska du sluta?

2008-12-12 @ 13:35:34
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Linn

Ska du sluta Emma ? :O <3

2008-12-13 @ 16:42:25
Postat av: Emma

Ja, eller inte helt, ska typ börja i en ny förening [a]<3

2008-12-14 @ 15:56:08
URL: http://onlyemmas.blogg.se/
Postat av: juliia n

:(

2008-12-16 @ 15:26:58
Postat av: julia

du får inte sluta!!!!

nu kommere vårat lag att förlora alla tävlingar utan er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-20 @ 17:05:11
URL: http://juuliaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0