Jag vet jag vet

förlåt att jag inte skrev på två dagar men har inte haft tid...
men i går så va jag i stalley dårå, skit spökit eller vad man söger,
det var mörkt , blåste lite så att det lät läskigt, duggade lite och så va det knarrande dörrar som knarrade (?)
men det va läskit ialla fall. Och idag har jag väl bara vart i skolan. Sista lektionen va vi i huddingehallen, simtest, inte så jobbigt men tråkit (a) eller aa han hade inte sagt nåt så ingen visste så man fick springa hem i regnet leta efter kbadkläderna och springa till huddinge hallenigen, men klarade det på 20 minuter :D det tar vanligt vis 10 för mig att gå men sprang på 5 ;)
har inga nya bilder... har inte dagit det på sistone, menmen ni får klara er utan , hoppas ni överlever :)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0