skola

jadu skolan idag var skön faktskt, vi började klockan 8.45 med svenska, sen hade vi so tror jag och sen skulle vi haft data, men efter som våran lärare är gravid så jobbar hon bara till 10 typ så då hade vi håltimme, och efter det lunch, och sen idrott, sen slutade dagen klockan 14.05,  och då följde jga med natalie och emma hem till natta och där sminkade dom mig överdrivet och tuperade mitt hår till taggar! jätte fint! men det pinsamaste va ju när jag skulle gå hem, själv översminkad och allt, haha och såklart så har jag sldrig sett så många människor på norrängsvägen. haha vilken tur man har asså!
nu sitter jag bara vid datorn och har tråkit, tror nog att jag börjar bli sjuk... ont i halsen huvudet och är snorig och hostar och  nyser... japp allt är ju jätte bra! kanske ska sätta på en film jag ve inte riktigt... är filmsugen. men ni får ha en trevlig kväll allesammans! juste, och jag tror jg är kär... eller jag VET att jag är kär... "/



Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0