Varför kan det inte bli som man vill?

hur kan man ha så fel? trodde att du hade ändrats och allt va ju bra! tills idag, när jjag fick reda på vad du säger om mig...
tack vare dig mår jag skit just nu och med en klump i halsen som vägrar att försvinna hur mycket jag än sväljer! om du ska såra mig, gör det inte genom att ljuga... kommer aldrig kunna lita på dig nåmer! vill inte lita på dig nåmer! du har redan fått många chanser men du kommer inte att få några mer!
men jag ville och trodde att du hade ändrats! för utan dig så är det nåt som fattas. gillar ju forfarande dig, men.... vet inte vad jag ska säga, förrutom att jag aldrig ahr vart såhär ledsen......

Kommentarer
Postat av: Cissi

vem ? finns här <33

2008-09-26 @ 07:24:52
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma säg inte !

2008-09-26 @ 09:52:38
Postat av: L

Vet jag ? <3

2008-10-01 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0