jag är en riktigt gålig bloggare asså!

men har VERKLIGEN VERKLIGEN inte lust.. och nu är jag inne på satorn där jag inte har bilderna ifrån åre... smart smart. men jag ska verkligen försöka skriva ett inlägg om åre, men mina små pluttar ska tävla imorgon också.. Så då måste jag till botkyrka hallen... hoppas de vinner! men ni får en lite bild på nåt jag inte vet varför jag tog kort på, fast det är inte så konstigt :D


asså förlåt... verkligen ledsen för er som siter och väntar och väntar på ett nytt inlägg.. (misstolka inte) haha dag ut och dag in :D för jag har ju lixom läsare även fast jag inte bloggar. men det kommer bli bättre, det har jag sagt hur många gånger somhelst, men jag är ingen datorperson lixom.. kanske lägger ner bloggen iallafall...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha lilla söto! <3

2009-04-17 @ 23:42:49
URL: http://duvetlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0