Bild ifrån den andra datorn där jag inte har bilderna på sakern ajg har köpt..


kolla mina läppar, jag har inte gjort någon redigering, men det var någon konstig inställning på kameran, men häftig tkr jag

där kom en till bild ifrån när jag var hos hanna, men det var för att jag han ladda in dom två innan internet kraschade och jag inte kunde lägga in bilderna igen.. men ja: här är jag och hanna, jag ser lite konstig ut men ja =)


ja den får ni, skolfottot 08/09. men ja, faktiskt så har jag nog inte sett bättre ut på skolfottot, en detta är inte bra, men ja =)

pussochkram<3

Kommentarer
Postat av: johanna :)

ja ;) jag skulle fått en i din färg men det kom fel :I:O

fan va fin du blev på ditt skolfoto<3

2009-02-01 @ 21:56:43
URL: http://jhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0