Come out Come out where ever you are..

Haha, japp hon tyckte den var lika läskig som jag tckte när jag såg den första gången tror jag! Haha, jag älskar att vara rädd till den filmen! hah, den är så hemsk just för att den är så verklig om man jämför med tillexempel 1408, för den är ju inte så verklig.. Haha nej usch, och allt blir ju inte bättre när amy ( Dakota fannings ) ser läskui ut i den filmen! hah nu kollar vi på de olika sluten.. Alla verkar ju lite halvskumma, en blir hon skitzofren.. nej, usch, men jag gillar ändå filmen, ett tips, se den!






Igår så var jag jätte duktig oc städade och hoppade omkring med min älskade ipod, tack för den pappa!!

Kommentarer
Postat av: Ida

eru percad?????

2009-02-11 @ 21:14:31
URL: http://idizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0