dålig updatering idag jag vet...

Men jag har haft fullt upp. Jag och hanna gick upp orkade inget, så vi satt i soffan i en timme typ. Sen sätter vi på tvn i en timme. Sen kommer mamma och pappa hem och har köpt godis och hyrt hancock till oss, så sitter vi och kollar på den till klockan halv fem. Sen blir vi nyttiga! Vi lörde wii, i typ en och en halv timme. Sen skulle hon hem och äta, och då gick jag och mamma ut och gick. Eller hon gick jag sprang och väntade på henne vid varje korsning eftersom jag inte visste vart vi skulle.. Men det gick bra tillslut :D Så kom jag hem för kasnke 45 Minyuter sen. Duschade och nu har jag satt på datorn och nu sitter jag här :)

Helt plötsligt när vi kör wii börjar jag blöda näsblod (?) Och det har jag inte gjort på hur länge som helst!!!!

Tog inte många bilder... Så här kommer en suddig bild på mitt öga.. hah (a)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0