förlåt!!!!!!!

jag har bara inte haft tid att blogga!!! För jag har inte vart hemma och jag när jag har vart hemma så har jag inte haft tid. För jag ahr inte hunnit vara inne på datan de senaste dagarna nån gång!! Eller jo en, men då behövde jag kolla på busstiderna och då  märkte jag att bussen gick om fem minuter. Så det vart lite tress tress.. Det kan bli lite mindre blogg dagarna framöver också .. För Jag har så mycket att göra på loven. Och så ska jag ner till norrköping i helgen till mina kusiner... Vilket jag är tvungen till...


skinnjacka- H&M
tjocktröja-Stadium ( har bara på mig när jkag har skinnjackan (a))
halsduk-H&M (ny!)
vitt tisha-gt
vitt linne- cubus
jeans- Lee ( gjort hålen själv (a) )

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0