förlåt att det inte blev nått inlägg igår, men...

... jag skyller på att när jag kom hem, så skulle jag till hanna, och vi hade bara en halv timme på oss innan tåget gick, och jag hann inte blogga för jag behövde då packa och åka upp till stuvsta, men vi hann! och det är jag j*ävligt stolt över :D men iallafall, så hon hade inget internet där, så då kunde jag inte lägga in bilderna, och nu så är batteriet dött på den, men jag håller på att ladda det nu, så ni kommer att få bilderna idag. Men jag kan ju berätta lite om vad jag och hanna har gjort då vettja. På lördagen var vi ju inne i staden, och jag köte ett par jeans, två par örhängen och en mascara. sen när vi kom hem så åkte vi på en halvtimme hem till hennes låtsaspappa som bor i södertälje, vi var tvungna att sitta barnvakt, så vi kunde inte gå ut och hyra någon film eller något, så vi var tvungna att kolla på simpsons filmen tre gånger... men sista gången så kollade vi på den på finska (?) fråga mig inte varför men ja, sen ringde vi ju till några också såklart ; )

Men idag så har vi vart och badat på sydpoolen med oscar och viktor också, skit kul : d fast dom hade stängt av hopptornet för att det var typ simtävling, men vi hade ju kul ändå ! inte så lite heller (a) men senpkte jag ju hem och nu sitter jag här, har precis tagitt en dusch så jag sitter med hårinpackning, det var allt ifrån mig.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0