Godermorgon!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag!! Kanske ska åka till min moster. Det är okej, fast vill helst vara hemma och vara med någon.. Fast måste verkligen städa mitt rum innan det ser ut som det gjorde innan min mamma städade det innan Hanna kom till mig förra gången. Och nu är det bara lite stökigt. Men det måste ändå städas.. Vad ska ni göra idag? Fat jag sk nog klippa mig idag också.. Och jag som aldrig har haft såhär långt hår.. Men det börjar bli lite slitet, så bäst att klippa det nu så det inte blir för slitet så att man måste klippa mycket för det vill jag absolut inte ha!! Men i brist på bilder så kommer en bild på Min älskade mobil som är start som kämpar ;) det är ju så att den har blivigt nertryckt i lera. Överkörd tappad i marmortrappan i skolan så den har stutsat ner för hela trappan. Så den är lite skadad, men jag älskar den ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0