Godmorgon!

Sitter här med Hanna för det vart så att hon sov här igår. Haha gud va kul vi hade igår kväll asså xd Men det kommer vi till sen!
Igår när vi gick hem ifrån handbollsmatchen ( huddinge förlorade med 14-19 trorja ) så tänkte vi att vi skulle gå på lite upptäcksfärd och kolla lite runt vid sågbäcksgymnasiet, så vi går in i skogen bredvid där, och när vi kommer några meter ser det ut som om det står en gubbe med puckelrygg inne i skogen och kollar på oss.. Vi vart skit rädda och springer ut ur skogen och när vi kommer ut så står vi på vägen och typ kramar varandra och försöker lugna ner oss.. Men det gick ju inte för vi skulle ju gå förbi där igen, så vi springer förbi och när vi kommer fram till togrälsen så kommer det ett tåg och det var vi ju inte beredda på.. så då skriker vi och hoppar till. Sen när vi kommer rätt nära mig så blinkar en gatulykta för att den inte riktigt fungerade, och det passade ju in i våra "skräckdrama" som hände lite innan. Nej gud så läskigt det var!

Men på kvällen hade vi skit kul! Först sitter hanna i fotöljen och kollar i skolkatalogen. Och vi börjar väl mobba människor ett tag. Notera mobbar med små bokstäver. ( ironi ) Haha gud vad vi garvade! sen skulle hanna gå över en madrass. Så när hon KOMMER ÖVER så ramlar hon, när hon har satt ner båda fötterna ramlar hon och river hela madrassen och hon ser bara lite förvånad ut, och kolalr sig runt i rummet med en :O mun. Sen var klockan rätt sent, så då gick vi och la oss. men inte på sängen eller nåt, nejnej på golvet fult påklädda, andvände den rivna madrasse som huvukudde och somnade på golvet, Men med mitt duntäcke över, jag har kort på det så kommer lägga in det nu!




Hanna har kläderna på ig också ;)

Ska jag skaffa lugg igen? Kommentera gärna om jag ska ha lugg : )

haha oj vilket långt inlägg :) 

FÖRESTEN!! igår hade jag besöksrekord!! Tack och hoppas ni stannar kvar!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha sajk ^^



Du är så söt i lugg! <33

2009-02-08 @ 15:32:33
URL: http://duvetlea.blogg.se/
Postat av: hanna

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch på mej ! emma vilken hämd -.- <333333

2009-02-08 @ 17:44:06
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/
Postat av: emmajohanssonon

haha nej hanna du är söööt :d<33333

2009-02-08 @ 20:22:59
URL: http://onlyemmas.blogg.se/
Postat av: hanna

jajag vet , host ! <3

2009-02-09 @ 21:14:14
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/
Postat av: r y d s :)

förut tyckte jag det men nu har jag ångrat mig jag tycker du inte ska ha lugg :) <33 men du är fin i båda!

2009-02-10 @ 16:25:53
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0