LillFredag!

När vi skulle hyra två skräckisar så får vi inte det!! Asså jag bli skit sur!! För jag har säkert lånat barnförbjudna Filmer där ca 15 ( minst ) men nu är det nån sur gubbe  som typ är ny där som säger att det är olagligt. !!!!!!!! I HATE HIM!! men jag och linnea taggade hem väldigt sakta, men vi kom hem iallafall!!









HAHA koncentrerad? xd


Hah (a)

Men nu får ni ingamer bilder, och detta blir nog förmodligen sista inlägget idag eftersom jag ska till emel ikväll och sen när jag kommer hem så har jag hanna med mig eftersom hon ska sova här : )
du vet vi har STUDIEDAG imorrn ; ) haha suckers som inte har det ; ) men puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: r y d s :)

älskar dina örhängen emma!! <33

2009-02-10 @ 16:11:04
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha sötis! :D

stolt fotograf till hälften <3333

2009-02-10 @ 23:28:27
URL: http://duvetlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0