snöööö


den bujder jag på :D


Den bjuder ag också på.. Men mamma hade den när hon gick i femman! i femman! och jag går i sjuan och den passar ju verkligen PERFEKT på mig... -.- eller  nåt i den stilen? IGNORERA MINEN

så skulle jag då vara duktig isag med och springa. Och det gjorde jag. men det var verkligen HUR SVÅRT SOM HELST!!
för om man kollar på bilden är det ju rätt mycket snö, och det var imorse, och det har snöat hela dagen, så det var verkligen hur mycket snö som helst och snöplogarna hade inte plogat -.-

Fast jag älskar snö ändå :D


fast brasor är också mysiga.

och såå avslutar vi inlägget med en glad men trött emma som blev avslöjad när hon tjockade sig i chips (a)


Kommentarer
Postat av: ryds

sista bilden var söt ju :) saknar dig <33

2009-02-22 @ 18:58:15
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Bim(Bo)

OMG! du ser ut som en fjortis bby. <333

2009-02-26 @ 01:33:54
Postat av: emmajohansson

haha men det är jag inte! :D<333

2009-02-26 @ 11:22:46
URL: http://onlyemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0