STUDIEDAG!!

Sitter här med hanna nu, precis vaknat. Hon och jag har lite secret plans att göra idag ; D Haha,vem vet ni kanske får veta sedan. Men inte just nu iallafall  ; D Igår hadr vi väldigt trevligt, eller nästan iallafall för alla eh typ berättade vad de trodde skulle hända i skräckisen, det vill säga Prome Night ( stavning ). Men jag tyckte att den var väldigt bra, värd att se!! Tyvärr har jag inga bilder, för när jag kom dit, så hade jag inga batterier i kameran :'c men Emel får skicka bilderna som hon tog och skicka dom till mig sen!! Puss och kram på er sukkers som inte har studiedag ; )

LOVEU

Kommer ni ihåg reklamen : ''Fötterna pekar dit man vill'' JAG VILL TILL STUTSMATTAN OCH SOMMAREN!! *fnys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0