..

SHUU ! Det är inte Emma som skriver, utan Hanna. Emma har inte bloggat på jättelänge och nu har hon åkt till skärholmen så då får jag göra det istället. Igår var vi i alla fall på flottsbro, det var skitkul. Jag & Emma är typ grymmast ;) Sen sov hon här hemma hos mig. Vi tittade på två av Kajsas filmer som jag lånat, wild child & legally blonde. Sen somnade vi runt två eller tre tror jag. Vi vaknade halv tolv :O Det var typ sova-länge-rekord för oss båda. Nu ska egentligen jag packa & städa men jag orkar inte.. Ikväll kanske vi ska till flottsbro igen, eller om vi får... För jag ska åka till dalarna klockan sju på morgonen så mina föräldrar kanske inte vill det. Fast dom är inte speciellt svåra att övertala så det blir nog så.. Taha (a) /  http://hannasaramaria.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0