Hej på er :d

nu kommer en mer detaljerat inlägg om Romme:

dagen började för mig 04.15, jag gick upp, ner på nedervåningen satte på mig skidgrejorna ( inte täckgrejerna eller hjälmen ) åt frukost och eh ja fixade mig.
06.00 åkte jag till skolan för att hinna med bussen till romme, man skulle vara där kvart över. När jag kom dit så hittade jag  mina kära vänner, och så stog vi och frös ett tag innan våran buss kom, lite försent kom den menmen. Vi gick på bussen, jag blir väldigt lätt åksjuk så va tvungen att sitta långt fram, så vi fick sätet näst längst fram, jag satt med Hanna. =D När vi kom dit vart det kaos! vi var 222 personer ifrån kvarnberga som skulle dit. 197 som skulle hyra ( ca 197, har för mig att det var det iallafalla ) men eftersom jag hyr snowboard och det bara var 11 som skulle hyra det så fick jag nummer åtta, i en udda kö. men vi gick och hyrde snowboard ( vääldigt ful ! ) men det gick bra iallafall,
Sen kom vi ut i backarna, vi började med en grön, kul, vi åkte väl den 2-3 gånger, sen gick vi över röda, och sen islutet så vart det även svarta. Det gick väldigt bra för mig! hah. Dom hade två sexstolsliftar, som man åkte mest med, skönt för då behöver man ju inte stå upp, så det va bra ! vi åt lunch ungefär klockan 12.00.
Då det var som mest människor, men vi hade lunchkuponger så man behövde itne betala nåt, det va bra! Sen var det bara att åka ut i backarna igen, efter några åk så var alla lite kalla och vi bestämde oss för att ta en varm choklad i wärldshuset på toppen, det var mysigt och en väldigt god varm choklad. sedan var det bara tre kvart innan vi skulle tillbaka och lämna sakerna och åka hhem. så vi åkte och lämnade det och sedan gick vi till bussen, sen tog det ett tag innan vi kom hem, och jag råkade somna på bussen, ( man blit trött av åksjukepiller ) då passade hanna på att ta kort på mig och skicka det till två stycken, tack hanna verkligen =) Men sen kom vi iallafall hem och eh ja det var väl den dagen och den va ju skit kul! klockan var sju när vi kom hem och så vart jag hämtad och så kom jag hem och ställde mig i en låång kokhet dusch och bara njöt!! men nu ska jag äta och nu har ni fått lite feedback om romme ;) har några bilder men lägger in dom sen =) pussar och kramar till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0