Hej sverige =D

Nu är jag tillbaka ifrån spanien, inga datorer funkar förrutom min som pappa nyss fixade =D Yes säger jag bara!
Det va jätt kul i spanien asså! haha, man hade ju ett schema som man fick med massa saker man kunde göra, det kommer bli ett låååångt inlägg nu!! kommer lägga in bilder, massor med bilder! ifrån de olika dagarna, here we go!!

Dag Ett:
familjen som anordnade resan ; ) förutom en till famljemedlem som låg sjuk på rummet, stackarn,

schemta för första dagen(det fanns mer men det här va det viktigaste!)

första balkongpartyt,

vi var min kusins ''flygvärdinnor'' och hjälpte dom vid disken som dom hade satt upp i hotell lobbyn. där som delade ut scheman och unformation om den kommande veckan.



tre bilder ifrån lobbyn, när jag leker hiphopare =D från vänster : pontus jag viktor och hanna.

internet vart segt så lägger upp mer sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0