Maha jag typ...

... knarkar ben'n'jerrys när jag är sjuk (a) sitter här med new york super supreme fudge eller vad den heter, mmm ääälsakr chokladen (a) Va i skolan och hämta läxböcker.. Nja inte så kul, men ska till skolan imorrn och det är ju kul ;)


haha skeden råkade bli lite böjd av en hård glass xd

haha nu ska ni få se en extrem bild, jag varnar er (a) haha kommer känna mig som värsta tjockisen när jag visar den, och som en vispgrädds älskare xd så säg inget taskigt mot mig nu xd

  ja jag vet det är extremt.. Men glassen finns straxt under (a) så det ser ut som om det är mer än vad det är , jag lovaar (a)

pussar och kramar =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha emma oavsett hur mkt grädde de är är det mkt glass också :) <3

2009-01-21 @ 20:40:39
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0