Några bilder =)

Här kommer några bilder till ifrån spanien, inte så många eftersom jag inte hann ta emot alla 78, han bara få 34 ca.

Nicole som sedan blev min fru x)

Jag frös, men inte nicole, så fick låna hennes jäätte sköna tröja, men det va ju förliten :p
vi började göra jäääte fina miner, tänker inte lägga tu den västa.. (a) eller okej.
NU SKA NI VARA GLADA FÖR ATT JAG LA UT DEN HÄR=)
första gången vi gifter oss, ja jag vet ser deogad ut=)
andra gången, hah ja jag ser drogad ut på den med =)
och tredje gången, och tredje gången gillt med drogminen =D
Älskar denna bild (a)

Ja det va väl dom jag har, alla är klickbara kommer få mer bilder, men dom här är dom ''bästa'' ifrån dom bilderna jag har tagit emot =)


Men kanske ska berätta lite om min dag. Vart på rättegång för olaga hot på tingsrätten, dom fick hämta en ny domare ifrån nacka, så det tog typ en och en halv timme... Och sen så har jag svullat godis och kollat på film med hanna =) ja det var väl min dag det =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0