tjabba tjena ...

tjabba tjena hallå , hanna skriver ! emma ligger i sin säng och jaa tro det eller ej , hon kramar en bubbelvattenflaska :o  hon orkar för tillfället inte skriva p.g.a att stackars lilla emma är sjuk. jag pratar med henne i telefon nu och hennes dator är sönder så hon orkar helt enkelt inte skriva. jag tycker att det är trevligt att skriva här i emmas blogg. lite rooligt. hihi. det är synd om emma , och mig också förrästen :o stackars alla sjuka:( nu ska jag skriva om någonting trevligt. emma har gjort sin design heeeeelt själv , det var första gången säger hon. HAHAHA ! jag ska börja skriva lite här. lite varrannan dag typ.

Kommentarer
Postat av: Hanna

okej ingen har kommenterat mitt inlägg så då får jag göra de själv. stackars mig och emma säger jag bara , vi är sjuka :( <3

2009-01-20 @ 19:01:12
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/
Postat av: emmajohansson

haha ja lilla hanna,

stackars oss =( jag har tappat rösten typ helt nu xd<3

2009-01-21 @ 08:43:22
URL: http://onlyemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0