tjosan på er ;)

kan försöka lägga inj alla bilder iegn, vet ej om det kommer funka efter som den andra datorn är paj och det är på den som alla bilder går att lägga in på, denna brukar vara lite segare...   KLICKBARA!








1. Schemat inför veckan
2. Lite viktiga saker som skulle hända.
3. det första balkongpartyt.
4. (FrånVänster) Jag, min kusin viktor, hanna.
5. (frånVänstrer)Pontus, jag, viktor, hanna
6. -||-
7. -||-
8.  Våran ballkong, den med den blåa handduken.
9. Tjohoo, väärtsa fotografen ju x)
10. stranden med ''alla ungdomar'' ; )
11. mina fötter ifrån våran ballkong (eller utanför ballkongen)
12. påväg till aqualand, tyvärr inga bilder därifrån eftersom man badade hela dagen typ.
13. Hotellet = )
14. Sen bar det av till Laspalmas för lite shopping =) alla är itne med på bilden.
15. vattnet var iskallt! kom typ dit, men efter en kvart kom jag i =D
16. 50-års festens tårta
17. haha en väldigt fin bild på pontus och hhans mama ; ) (avslutniingsfest på stranden, tema pirat)
18. haaha jag anna, ebba och hanna =)
19, några på stranden vid avslutningsfesten =)
20.  Jag anna vid väntan på bussen till flygplatsen.
21. VARGEN !=D
22. Sööta hanna på planet =)
23. haha försök verkligen se snygg ut ;)
24. Jag , fät cool man är!! ( hade pontus kläder ;o )

Jag kan ha glömt några roliga bilde, men då kanske som finns lite längre ner på sidan.
Pusspuss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0