bilder bilder bilder, vi alla älskar dom xd


frajjda, Emma , Hanna <33






akta er frajjda är sur :D

vet inte varför jag lägger upp den, men n underbar bild på min kusin med min skinnjacka :D

och en outfit i svartvitt och i färg ;)

kofta-H&M
linne-JC
vittlinne(under)-H&M
jeans-CheapMonday
skor-EuroSko


4 veckor och 4 dagar kvar!!

nya örhängen :D ur&penn :)

där ser ni dom :)

och att bropå ingenting, jag älskar Wayen's coffees varma choklad!!  ( stavning )

Nu har ni fått lite bilder :) hade bara lust att lägga upp dom :D 

Och vill bara säga att mina små bebisar har blivit jätte duktiga!! ( jag är ju tränare :) )

Pussar och kramar :)

Kommentarer
Postat av: cissi :)

snygga örhängen sötnos! <3

2009-03-03 @ 21:37:24
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt du är :$<33

2009-03-04 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0