Datakunskap!

Duktig som jag är är jag klar! Haha. Så jag får göra vad jag vill. Så jag sitter här och tänkte blogga. Träningen igår gick bra. Och jag kommer vara lite egoistisk och säga att jag tror nog att jag kommer komma med på stockholmscupen! Haha, åtminstone på rondat flickis träckt, och om jag börjar ställa mina 1½ skruvar så kan jag ju hoppas att jag kommer med på det också! Och svaret får jag reda på idag! Hah.. Lite nervös är jag nog.. Och vet du vad vi har fått reda på att vi inte ska tävla usm -.- vi är för få (?!).. Fast rm ska vi tävla, och jag kommer säkert med på det, och det är nere i skåne! Längtar :) det är två dagar efter min födelse dag (a) och den 6 maj ( min födelsedag ) så ska vi vara i skolan för vi har dansuppvisning och två dagar efterdet ( 8-10 maj ) är det tävling i skåne!! fullt upp!! Haha..

Pussar och kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0