datorkunskap

Som jag sa vart det ju ingen blogg igår, och det blir ingen blogg på måndagar, för jag har verkligen inte tid, eftersom jag åker direkt till träningen, och idag åker jag med Frida hem till henne, och sedan åker jag och tränar mina små, sen kommer jag hem och då tror jag att det blir blogg, men jag kan inte lova er nåt :) Och mina besökare går uppåt!! fast inte igår då, eftersom jag inte bloggade, men jag hoppas arr ni kommer tillbaka och stannar :D



eftersom jag inte har några bilder på den här datorn, så kommer en bild som jag gillar väldigt mycket (a) Eller jo jag har en bild!!


Denna! och jag är då den som är i det blåaste linnet, i mitten av bilden helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Ida

när är det där????

2009-03-03 @ 19:04:29
URL: http://idizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0