Det är något fel på mig jag lovar.. (a)

För nu är det så att jag tänkte sova !! Haha, jag tror nog inte det har hänt i världshistorien!! Eller jag ska ju duscha först, ta lite brun utan sol (a) Och sen ska jag sova, men det är ju ändå tidigt!! Men min dag iallafall : Skolan, helt okej, sen skulle jag vara med cissi, fast så vart det inte.. Hon skulle fixa på sitt rum ; ) Så det får bli nån annan gång!! Var det bara jag eller tyckte inte ni också att det var VÄLDIGT vårit ute!! Seriöst!! Jag solade lite ;) eller "solade"satt med alla kläder på och kollade in i solen men en glass ( twister ) i munnen! och sen var det ju dans, det gick väl sådär, kul var det iallafall..















SOMMAR SOMMAR SOMMAR!!! UUUUSSSSCHHHHHHH VAD JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linnengström

Ojoj , känner igen lite bilder där emma :P båten / glassen och dalarna ! love you <33

2009-03-18 @ 20:39:12
Postat av: emmajohansson

haha ja, älskar dig <33

2009-03-19 @ 15:56:14
URL: http://onlyemmas.blogg.se/
Postat av: emmahellgren

ojoj, känner igen lite bilder där emma:P långsjön / morötterna:$ ! love you <33

2009-03-20 @ 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0