halli hallå :)

förlåt för att jag inte har skriit förens nu, men det är ju så att jag och hanna har varit på lite upptäcksfärd :)
Allt började med att vi stog och väntade på bussen, eller hanna gjorde och jag stog med henne, hade igentligen tänk gå hem, men så kommer 742 åkande, åt andra håller, och så säger hanna, ska vi ta den? fast oseriöst, och sedan så vart det seriöst och då hoppade vi på den :) vi åkte till huddinge sjukhus, sen gick vi vilse inne där, sen tog vi bussen tillbaka, och så åkte vi lite till balingnäs, sen pkte vi hem, och jag hade ''tårar'' för jag och hanna hade tagit snö på mina ögon (? :s) så när jag åkte hem så var det många som kollade på mig.. Och då var jag ju dessutom ensam!! Men det vart ju bra, eftersom jag fick en skit snygg killes uppmärksamhet :)


on the the bus påväg tillbaka tror jag


och en dålig bild med dagens outfit, orkar inte skriva vart allt kommer ifrån...

det var efter bussturen med denna buss som hanna lämnade mig med mina tårar :)

fast nu har jag kommit hem och tagit bort mascaran under mina ögon :)

puss och kram :D och imorgon pker hanna och jag till dalarna!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0