hemma igen

Kom precis hem. För ungefär en kvart sen trorjag. Har ju varit hos mina kusiner för min morbror fyllde år. Trevligt var det faktiskt. Fast det ända vi gjorde var väl att spela GH. Okej inte mig emot men : ) Tog inte några kort eftersom när vi kom till södertälje märkte jag att det inte fans några batterier kvar. Och då orkade vi inte vända om eftersom vi reda hade pkt några mil då.. Och dom bor i Norrköping : ) Och nu är det bestämt :D jag följer med hanna till åre på påsklovet!! Det är iförsig fem veckor kvar. Men jag längtar mer än vad jag nånsin längtat tror jag :D


http://www.skimap.info/europe/sweden/are/ski_map_are.gif
Vi skulle åka till nåt litet ställe nära där. Men det kom en skimap på stora åre (a) Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0