im so sorry!

haha, men somsagt jag har inte tid att blogga under helgerna :) igår var jag på gymnastik tävling: DM! men jag kunde inte vara med eftersom min armbåge hoppade urled  på träningen i fredags... "/ fast det hoppade ju tillbaka sen :D men nu är jag lite handikappad :) det gick väl rätt bra, även fast vi kom på 13:onde plats av 16. Fast vi hade tre reserver på alla varv, efterom vi har tappat tre ordinarie i laget, på samma träning som jag gjorde illa mig så hoppade moas fot urled, och sedan på förträningen så landade sakina på knäna i sin tsucka.. Och knäskålen åkte typ ner lite. Så hon kunde ju inte heller vara med... Fast det såg ändå rätt okej ut :) har inga bilder heller eftersom jag glömde min kamera... menmen! snart ska mamma och jag åka och köpa pjäxor, snowboard ( förhoppningsvis ), binningar,och snowboard botta ( eller vad heter det? xd ) för snart åker man ju till åre!! och eftersom jag åker både och måste man ju ladda up lite (a) Haha, det kommer jag ta bilder på och sedan lägga in!! PUSS PÅ ER ALLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0