Någonting är seriöst fel..

.. för jag kan inte se mina kommentarer?!  Gud vad irriterad jag blir! Så jag måste kolla på onlyemmas.blogg.se för att se om det är någon som har kommenterat "/ Juste jag har ju köpt lite saker. Men har inte tagit någon bild. Men det kommer komma typ i övermorgon. För imorgon åker jag direkt till träningen med oliv. För vi slutar fyra och träningen börjar fem och vi hinner inte åka hem : )


pga bildbrist får ni en bild på mig och min älskade halsduk :)
Men nu ska jag hoppa ner i duschen, och imorgon bitti kommer hanna till min halv nio så vi ska gå tillsammans till skolan och prata om allt som har hänt under de fyra dagarna hon har vart borta, vilket är MYCKET!!

Pussar och kramar till folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0