some bilder :)


är sjuk, hängig, utan smink, skit trött, nyvaken, men föhfan man måste bjuda lite på sig själv? :)

vinnarlaget ifrån ilördags :) som ni ser är dom rätt små, typ åtta, och vissa fom tävlade mot var ca 11, så bra gjort små bebisar :)


ska jag berätta lite om dig sag eller? Musik mina vänner, endast av musik, och en halv film då... Men så är det att vara sjuk!! Men mamma kommer hem med Kan Jang när hon kommer hem, det är ju nånting mot förkylning, och jag hoppas att det funkar! För jag har ju DM på lördag, och då vill jag faktiskt vara frisk!!!

Puss på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: frajjda

men sötnos emma<333333

2009-03-25 @ 19:50:02
URL: http://typfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0