Tack för hjälpen!

Eftersom det inte gick på min dator var cissi hur snäll som helst och fixade min design ifrån hennes dator. Och det står jag dig i tjänst för ;) så ska vi vara på onsdag. så jag har hur mycket som helst att berätta för dig!!
Och saknar dig.. <3


saknar konstgräset med dig (a)



Tränigen gick väl helt okej! jag har ju hoppat omkring på kryckor i en vecka nu, och jag tänkte börja träna lite försiktigt idag, och det gick ju!! Och jag ska nog vara med på DM, och det är ju svårt att komma med eftersom det är usm gruppen som tävlar den, och jag går i rm gruppen, fast ska ju iförsig vara med och tävla usm.. Fast inte om jag är själv!! Men varven till usm och dm är : på tumbling : rondat  flickis sträckt salto, handvolt skruv, rondat flickis skruv bakåt.
hoppet: 1½ skruv , dubbel/skruv, överslag/tsucka

Vet inte om ni fattar men ändå :) Imorgon kommer det ju inte bli någon blogg, eftersom jag hinner inte, går ju direkt ifrån skolan och sedan, hem äta duscha och sova!! Haha,nu blir det duschen, puss :)

Kommentarer
Postat av: ryds :)

så lite så :) <333 saknar det me!!

2009-03-16 @ 14:16:25
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: hanna

haha LOL emma , inte en enda MÄNNISKA fattar var du babblar om på ditt gymnastikspråk. Om det nu inte är så att svenska folket sitter och nördar gymnastik på dagarna (a) hha löööööve uuuu <333333

2009-03-17 @ 19:24:31
URL: http://hannasaramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0