gud vad duktig jag varit idag asså!

Och där var jag riktigt riktigt riktigt seriös! Jag och mor min han rensat 4 garderober för som ska vi riva ut. För dom 4 tar så stor plats i det rummet. Det kommer verkligen bli akiit snyggt! Grön luddig heltäckningsmatta ( det låter fult men det är det inte! ) och vita väggar, sedan... Hm en stooor säng och... hm... ja sen vet jag inte riktigt :) men jag tror jag kommer bli nöjd! har även hunnit sola i 3 timmar! Lite brunare nu iaf :) Nej nu... Vet jag inte vad jag ska göra eftersom hanna ska till hennes land så är jag ju lämnad ensam här... Inte bra inte bra... Menmen!!

Jag MÅSTE ta nya bilder... Roliga bilder.... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0