haha!

jag kom hem ifrån träningen nyss, jag tränade inte men... :D blev lite arg på mina tränare :) Men det struntar  jag i att berätta..!Jag är verkligen GRYMT hes om ni undrar :) Kul! Jag älskar att vara hes! Ta mig seriöst eller inte :) Men iallafall, när jag  kommer hem och sätter mig vid datorn, ser jag en överraskning på bordet, det var en..? the ploth ( stavning ) thickens ( stavning )..! En saga jag skrev när jag var grymt liten (a) så liten så jag  inte kunde skriva och jag lärde mig skriva när jag var ca 4-5, men här är den! ;) Den första meningen skrev då jag :)


Det var ett slåt ( slott ) för lenkge ( länge ) sen. Inga människor fanns, bara prinsar och prinsessor.
prinsessan gick ensam på vinden. då kom det ett spöke och skrämde henne.
- men vem är du?
-Jag är prinsen som ska 
jaga bort spöket och döda det.
Prinsen slogs med spöket och det gjorde ont när spöket drog i hans armar.
Det gjorde så ont så ingen kunde vara i närheten.
Prinsessan gick ner ifrån vindenner till sin mamma och pappa.
där åt hon lite nat, sedan gick hon och lade sig i sin vackra säng.
hon somnade och sov natt och dag, natt och dag, sen vaknade hon och åt frukost.
Hon åt så mycket att bara halva skafferiet var tomt!
Nästa tidning kommer nästa tidningsomslag (?).
Snipp, snapp slut så var boken slut!!


Fin va? (a)

  I miss the summer :) 14 skoldagar kvar bara! typ !

Kommentarer
Postat av: J'<3

Hihi sötn, va gullit! <3

Älskar dej!<3

2009-05-18 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0