hej små sötnosar :)

detta är så en sömnlös natt :) jag och hanna gick och la oss, vi pratade i en timme till halv två, när vi bestämde oss för att sova var jag hur pigg som helst, jag flytade ut täcke kudde och en stor kudde ut på taket och har legat där i en timme :) äe fortfarande hur pigg som helst, så jag tänkte sätta mig vid datorn, kanske nörda lite sims? för det finns inte så mycket att göra direkt, inga inne på msn eller någonting :) men nu är det ju bara 6 timmar kvar tills sverige vaknar eller? Men jag tycker det är riktigt mysigt att sitta utomhus när det börjar ljusna, så klockan 6 ungefär tänkte jag gå ut och ta en frisk morgonpromenad, duktiga jag! men nu har jag väl ingenting att berätta direkt, kanske tar promenaden nu? en riktigt låååång promenad? vi får se, det är ju flera timmar kvar tills alla vaknar... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0