hemma ifrån tyresö nu (a)

Somsagt mina små hade tävling idag, det gick väl sådär. Eller det gick hur bra som helst, de fick mycket höga poäng och allting, men dom kom sist på hoppet och typ 4a eller 6a på mattan. Och deras lägsta poöng var då 8.36 och det är väldigt högt, det var bara det att de andra lagen var bättre på hoppet. Men nu lämnar vi poängen och går vidare till bilder!


ett litet gruppfoto på sötnosarna :)

Lovisa

och ett till gruppfoto :)

Sen fick de små abrnen ta över kameran, och här är sluresultatet :)


Lika va? Tvillingarna Hanna&Wilma eller så är det samma person, dom är för lika för att man ska veta...

hanna, vill ni veta hur jag vet det? ja såklart ni vill. hon har en prick under ögat!

Jag och Wilma dårå, fast en annan, många wilmor, men alla är ju lika söta så det gör inget :D OCh jag diggar denna bild ;)

Jag har fler bilder, men nu har jag valt ut dem bästa, och nu ska jag kolla på eden Lake och äta, PUSS!


Kommentarer
Postat av: J'<3

Naw, Emma. Den blev faktist bra den sista bilden! <3

älskar dej! <3

2009-05-20 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0