hellu små älsklingar

kom precis hem ifrån skärholmen, eller ja för ungefär två timmar sen :) När jag kom hem hade vi även hanna i bilen! Så nu har hon och jag kollat på news movie, rekomenderar den verkligen! NOT! Seriöst, den var hur dålig somhelst! Nu är det hanna som skriver, eller asså från och med nu. Emma skrev de första raderna. Men nu gör hon kör hon styrketränig på wii. Så då fick jag hoppa in och skriva. I alla fall ska jag, hanna alltså snart träna. Sen efter träningen ska jag till emma igen. Hade tänkt sova här. Emma shoppade förut. Parfymer, lösnaglar, rjocktröja, en tisha och en tub.

Nu är det emma igen ;) för nu ska hanna gå, hon har ju träning förstår ni! och ojojoj om det känns onormalt att skriva med lösnaglar (a) men kul, riktigt fina, och de hade vääldigt små naglar, och jag har vääldigt små naglar så de passade perfekt, nästan :) det kommer komma bilder på sakerna, men tills dess, en bild på mina naglar (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0