im so sorry!

haha, jag glömde kameran här vid datorn, så det blev inga bilder. Men nu ska jag berätta lite, jag och hanna cyklar dit , vi sätter oss på läktaren så vi inte sett att dom andra är där. Vi hittar dom. Vi går dit. och då ser vi att joel är där, men tre andra pöjkar,k Geron, Hilding och mathias, i börjar  var det segt, jag och hanna frös, sedan blev jag mobbadf, och jag och hanna försökte klättra över staketet, geron skakade det, vi ramlade nästan ned men vi överlevde, vi hade kul, jag blev ner brottad, jag fick gräs kastat över mig, av människor jag itne träffat förut... Min lösnagel gick av, lek itne med lösnahglar, jag fick ont i foten när jag försökte kasta gräs på de som kastade på mig, vi kom nyss hem, nu ska vi sova! men det blev en lyckad kväll enligt mig, :) kul kul, jag är trött, godnattt!

alla älskar nytagna bilder väl? :

vi är porrstjärnor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0